Toyota terepjárókkal fogják védeni a határt a rendőrök
Ötvenkét darab, nehéz terepen is használható autót kapnak határvédelmi feladatokra.
Ötvenkét darab, nehéz terepen is használható autót kapnak határvédelmi feladatokra.
Divatterepjáró helyett ezúttal itt egy igazi kőkemény terepjáró, melynek csak a belterét próbálták egy kicsit divatosra venni. Ha komoly terepezésről van szó, akkor ma a Land Cruiser az egyik legjobb választás, igaz, nem olcsó és nem is túl fürge.
Nem olyan divatos, mint egy X5, de ugyanolyan hatalmas, remekül elboldogul terepen és nem mellesleg sokkal olcsóbb német társánál. És ugyanúgy lehúzódnak előle az autópályán.
Ilyen az, amikor kivételesen nem 0-100-as gyorsulásban aláz meg egy másik járművet az amerikai villanyautó.
Az értelmetlenség csimborasszója, ahogy egy gyártó semmi másra, csakis a legnagyobb végsebességre optimalizál egy terepjárót.
Kívülről csak egy malomkerékkel szerelt, ültetett tuningterepjárónak tűnik, a motortérben viszont egy 5.7 literes, ikerturbós V8-as erőmű lapul.
A Közel-Keleten népszerű hobbinak számít régi japán terepjárókkal száguldozni a sivatagban, de ezek a katari férfiak új szintre emelték a dűne-ralizást.
Nem tudja folytatni a 2015-ös Dakar-ralit a Sebestyén Sándor, Bognár József és a T2-es Toyota Land Cruiserben hozzájuk csatlakozó mongol Dambinbaljir Jargalsaikh, ezzel az utolsó magyar egység is elbúcsúzott a Dél-Amerikában zajló sivatagi maraton idei felvonásától.
Különleges alkotás készült az oroszországi Permben a jégfesztivál alkalmából: helyi művészek egy hatalmas jégtömbből kifaragtak egy életnagyságú Toyota Land Cruisert, amelybe akár be is ülhetnek az érdeklődők.
Hajnalhasadás előtt zuhant le a bamakói Mártírok hídjáról a Niger folyóba az a Toyota Land Cruiser, amelyben három amerikai kommandós és három marokkói örömlány lelte halálát. Az eset titokzatos.
Nem számít még öregnek egy hatvanéves. Pláne, ha japán, pláne, ha Toyota, pláne, ha Land Cruiser. Kipróbáltuk a hatvanéves évfordulós modellt. Több mint 2000 kilométert tettünk meg, vezettük komoly terepen, autópályán és még folyóban is.
Ami a Jeep Wrangler az amerikaiaknak, a Land Rover a briteknek, a G-osztály a németeknek – az a Land Cruiser a japánoknak. Igazi offroad legenda. A háromliteres dízelmotor valóban az őskort idézi, de az autó kényelme, technikai fejlettsége és ár/érték aránya a nagytestű terepjárók legjobbjai közé emeli. A kakasülőn ülve összetöpörödik a világ, mindenki csak felnéz rá, elnézőek esetlenségével és ott is előnyhöz juttatják, ahol nem kellene.